Voi helv**** kuustoista taas mua!!!! Olin jo kaikki kirjottanu ja sit taas lähdin seikkaileen jonnekkin ja hups, kaikki kirjotukset oli hävinny *kiehuu ja kiroilee*

No, jokatapauksessa Haikkis haastoi mut tällä kertaa tälläiseen:

Tehtävänanto: Kerron mitä minulla on päälläni, kun saan tämän haasteen. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikkoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä.

Oukkei, mulla siis myös luojan kiitos vaatteet päällä. Olen nimittäin töissä ja olis aika noloo jos alasti täällä hilluisin :)

Mun päältäni löytyy siis musta lyhythihainen poolopaita jonka päällä on beige suure suurella kaula-aukolla varustettu neule joka yltää pepun alapuolella. Neuleen alareunassa on sellainen resorin tapainen "kaistale" joka vähän "pussittaa" neuletta. Ymmärretty? Rintsikat perus-valkoinen-pitsi-kamaa. Jalassa vaaleanpunaiset hipster pikkarit ja perus siniset farkut joiden puntit on käännetty. Jalassa mustat saappaat.

Semmosta on meikäläinen tänä aamuna kaapin perukoilta päällensä löytänyt :)

Jaa että haastaakkin joku pitäis, o-ou! Mulla kun ei vielä niin paljon noita "blogi-ystäviä" ole, mutta pari nyt haastan kuitenkin! Linkittää en osaa(minähyväbittinikkari), mutta seuraavat ihmmeiset haastan ja käyn sen heille kertomassa :)

Mammu

Maybebaby

Hymy

Siinä ne taitaa olla!