Jep, sieltä se vuoto tulla tuiversi eilen illan suussa!!! Kyllä siitä eilisestä sadattelusta oli siis apua J Tänä iltana alkaa siis pistely! Ens viikon maanantaina on eka ultra, sunnuntaina gonalin rinnalle jarru, eli orgalutran. Siinäpä sitten pistellään taas oikein urakalla!! Vaan siitä en valita, nyt meillä on edes mahdollisuus. JOS nyt kaikki menee hyvin ja päästään siirtoon asti…..

 <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Mä toivon että pistokset menis yhtä kivuttomasti kun viimeksikin, mä toivon että punktio olisi yhtä helppo kun viimeksikin. Ennen kaikkea mä toivon että tällä kertaa saataisiin solut hedelmöitettyä ja päästäisiin siirtoon asti. Vasta, kun alkio köllii kohdussa, mä alan jännittämään sitä, että olisiko nyt meidän vuoro. Mä en pysty edes kuvittelemaan miltä se tuntuu kun alkio on kohtuun siirretty, saati sitten sitä, JOS joskus tulee se päivä että testissä näkyy kaksi viivaa!!!! Ei, mä en halua miettiä sitä sen enempää, tulee itku….

 

Onneksi tällä kertaa mä älysin eilen jo aamusta alkaa nappaileen särkylääkettä, ei päässyt kipu niin älyttömiin mittasuhteisiin kun yleensä. Nyt on oikeastaan ainoa oire tää älytön väsymys jonka noi särkylääkkeet saa aikaan! Mutta se on TODELLAKIN pienempi paha kuin se särky!! Usein olen niin kipeä että on kokolailla turha yrittää nousta edes sängystä. Onneksi mä selviän yleensä aina yhden päivän pahimmalla säryllä, toinen vuotopäivä on aina jo huomattavasti helpompi.

 

Olo on toiveikas. Pelottaa oikein tää toiveikkuus, jotenkin sitä kauhulla kuitenkin samalla odottaa sitä kuinka korkealta putoo jos pettymys on jälleen kerran edessä. Ärsyttää! Juuri se, että mun pitää AINA miettiä niin paljon. Vaikka mä tiedän, että se etukäteen murehtiminen ei auta tuon taivaallista, siltä mä murehdin aina kaikkein pahinta etukäteen. Tää elämä on vetäny muutaman kerran sen verran lujaa maton jalkojen alta että enää ei vaan uskalla luottaa siihen että jotain hyvääkin vois oikeesti tapahtua! Se on NIIN kuluttavaa!!!

 

Onneksi on tulossa mukava viikonloppu! Perjantaina mennään mun serkkujen kanssa syömään, puhuttiin murun kanssa että mennään pitkästä aikaa oikein taksipelillä niin saapi ruoan kanssa nautiskella vaikka lasin (tai pariJ) viiniä! Sitten sunnuntaina on luvassa kultturipläjäys, menen ystäväni kanssa Tomi Metsäkedon ja Johanna Kurkelan konserttiin!!! Muru ilmoitti heti kun huomasin siitä ilmoituksen lehdessä, että hän taitaa jättää väliin…. J

 

Tässä kai tärkeimmät tälle päivää! Voikaa hyvin J