Niin se vaan tuli uusi päivä eilisen jälkeen, vaikka eilen tuntuikin että enää ei huomis aamun aurinko nouse. Olo on jo parempi kuin eilen. Pahalta tuntuu, vihaiselta ja surulliselta, mutta tämä asia on nyt näin, me emme sille mitään voi, sen mukaan on elettävä.

 <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Mä olen saanut NIIN ihanaa tsemppiä Haikkikselta, että oksat pois ja pala latvaa!! Sinä ihana nainen, KIITOS siitä että olet!!

 

Tää lapsettomuus on kyllä asia joka kasvattaa ja muuttaa ihmistä ihan suunnattoman paljon. Se tuo mukanaan kaikkea sellaista jota ei voinut edes kuvitella ennen kun tässä tilanteessa ihan oikeasti on. Se on vaan niin kipeää kun koko ajan puuttuu jotain. Vaikka kaikki muu elämässä olisi kuinka hyvin tahansa, jotain vain puuttuu. Se on juuri sitä tyhjän sylin kipua. Tuskaa.

 

MUTTA, mä koen niin että se on tuonut mukanaan myös paljon hyvää. Meillä tää kaikki on lähentäny meitä entisestään. Kaikki tää on tuonut valtavasti viisautta omaan suhtautumiseen yleensä ottaen kaikkeen. Ja kyllä meistä lapsettomista varmasti jokainen on ihan sata% varma siitä, että jos joskus tulee päivä kun sitä omaa vastasyntynyttä vauvaa sylissään tuudittaa, silloin sitä osaa arvostaa, todella arvostaa. Sillä meistä jokainen tietää, lapsia ei tehdä, lapset saadaan.

 

Mä olen kiitollinen siitä, että mä sain nousta tähänkin aamuun. Mä sain nousta omasta sängystä, oman murun kainalosta. Mulla on työ mihin aamulla mennä, mulla on paljon rakkaita läheisiä. Mulla on unelma koti rakenteilla, eikä tämänkään hetkisessä kodissa ole todellakaan valittamista. Mä saan matkustaa lähes tulkoon niin paljon kun haluan, mä saan tehdä asioita joita mä rakastan. Ja ennen kaikkea, mulla on sydän täynnä rakkautta murua kohtaan. Mulla on paras mies mulle, mulle täydellinen aviomies. Ihminen jota ihailen suunnattomasti. Mä olen terve ja mua rakastetaan! Mä olen todella kiitollinen tästä kaikesta, ja niin paljosta muustakin.

 

Tämä tyhjä syli on ihan yhtä kipeä vaikka olenkin kiitollinen. Mutta tämän kiitollisuuden avulla tämä tyhjän sylin kipu on helpompi kestää. Mä olen onnekas, todella onnekas. Elämä on lahja, ja meistä jokaisella on avaimet omaan onneen. Kunhan osaa katsoa tarpeeksi lähelle. Omaan sydämeen, ympärilleen.

 

Iloa ja valoa jokaiselle tähän päivään! Vielä nämä tyhjät sylit täydeksi tulevat, tavalla tai toisella!