Edelleenkään en vain osaa ymmärtää tätä. Välillä jopa unohdan koko asian!!! Niin, mieti sitä!!! Kuinka kauan olen tätä odottanut ja nyt kun tässä olen, en ymmärrä ja jopa UNOHDAN??!!!! En tiedä, kai se johtuu siitä että tuntee itsensä vain niin onnekkaaksi tästä pelkästä piinailusta, että ei voi vain ymmärtää että edes tähän asti on päästy! Mutta no, se on varmaan ihan hyvä ettei koko ajan stressaa! Vaikkakin, uskoisin että se stressi alkaa kyllä mitä lähemmäs veritesti päivää tullaan. Saattaahan olla että vuoto alkaa jo ennen sitä eikä koko testiä tarvita. Mene ja tiedä, kyllä se sitten 10 yön jälkeen selviää J

 <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Aika hyödyttömäksi mä itseni tunnen kun en voi murua rakennustyömaalla nyt muutamaan päivään auttaa. Vaikka jotain pientä taidan jo viikonloppuna mennä tekemään, siivoamaan edes jos ei muuta. Ei kestä pää olla vaan neljän seinän sisällä. Pitäis lähteä kiertelemään kaakelikauppoja, tapettikauppoja jne.jne. En vain ole saanut aikaiseksi. En ymmärrä oikein sitäkään että ihan oikeesti kohta aletaan pintoja tekemään. Mä taidan olla kyllä melkosen yksinkertanen kun mä en tunnu ymmärtävän yhtään mitään =)

 

Viikonloppuna on tiedossa onneksi kaikkea kivaa tekemistä, se piristää mieltä ihan älyttömästi! Ja tänään parturiin…. Jänskättää minkä näköiset kiharat uus parturi saa aikaan…. =) No, jos menee ihan piloille, sit leikataan lyhyeks =) Tai sitten yritetään vaan elää kiharoiden kanssa….. J

 

Eipä tässä tänään kai ihmeempiä, ihanaa viikonloppua kaikille J