No niin, eli jälleen kerran auttoi manaaminen siitä että kun ei menkkoja tunnu ei kuulu eikä näy! Tulihan ne sieltä eilen illalla J Tänään sit soitin klinikalle ja varasin ajan ultraan, lääkärin ohjeiden mukaan. Siellä ultrassa siis katotaan alkaako ”vaihdevuosilääkitys” puremaan! Sinne meen ens maanantaina. Hoitoja jonka kanssa puhuin oli taas niin ihana. Kyseli kuinka olen jaksellut ja kärsivällisesti väänsi taas rautalangasta mulle kaikki jutut kun kyselin J

 <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Eli homman nimi on se, että kuukautiset saattaa pistoksen jälkeen tulla, mikäli on jotain mitä vuotaa. Mutta saattaa myös olla että niitä ei tule koska hormonitoiminta on pysähdyksissä. Seuraavan pistoksen pistän siis tammikuun alussa ja sitä seuraavan ja (ainakin toivon mukaan) viimeisen sitten helmikuun alussa. Sen viimeisen pistoksen jälkeen, noin viikon kuluttua, aloitetaan stimulaatio! Me ollaan koko ajan ite oltu siinä uskossa et me joudutaan odottaan pitkälle kevääseen ennen kuin seuraava stimulaatio voidaan tehdä, mutta sehän tehdään sitten jo helmikuussa jos lääke on antanut toivotun vasteen!

 

Hupsista! Tulipa mulle hyvä mieli siitä puhelusta! Tokihan voi olla niin, että lääke ei tuo toivottua tulosta vaan mä joudun leikkaukseen, mutta sitten mennään leikkaukseen! Nyt juuri on hyvä mieli tästä uutisesta, ens maanantaina ollaan sit taas varmaan palan matkaa viisaampia kun on ultrassa käyty!

 

Muutenkin on ihan hyvä mieli! Jotenkin energinen. Siksipä kai mä aionkin mennä tänään ostaan viimeiset joululahjat J Voipi olla kyllä että sen retken jälkeen alkaa oleen energiat aika vähissä ja hermo huonossa kunnossa…. J

 

Lauantai illan olen päättänyt pyhittää leipomiselle, Muru menee poikain kanssa rallia ajamaan, joten mulla on leipomisrauha J Aion leipoa siskolleni sydän pikkuleipiä sellaiseen uusvanhaan kauniiseen rasiaan jonka hänelle ostin joululahjaks. Siskoni on siis aivan hulluna niihin sydänpipareihin ja mä haluun nähdä sen ilmeen kun se avaa sen laatikon ja löytää ne piparit J

 

Ja vielä yks ihana asia! Mä oon vihdosta viimein oppinu sen, että mä alan ottaan TARPEEKSI ajoissa särkylääkkeen jo ennen kuin menkat alkaa! Kahdet viimeset menkat on ollut NIIN paljon helpommat kun ennen, koska oon alkanu heti ottaan särkylääkettä kun särky on alkanut itsestään ilmottelemaan niin se ei oo päässy pahaks asti äitymään! Yleensä kun mä en välttämättä pääse edes sängystä ylös ekana päivänä kun särky on jotain niin helvetillistä! Mutta nytkin, täällä mä vaan istun töissä eikä mua särje ollenkaan J

 

Positiivisuus säteitä teidän kaikkien päivään J