Tänään mulla ei ole muuta sanottavaa kuin Rakkauden ylistys :) Jos inhoot siirappia, ÄLÄ LUE =)

 

Mä olen kyllä saanut maailman ihanimman miehen! Niin siis ihanimman ja täydellisimmän just mulle! Onneks ei muille J Kuinka suuri asia on se, että saa rakastua toiseen aina vaan uudestaan. Eilen illalla nimittäin kävi jälleen niin. Mä rakastuin Muruun taas niin pohjattomasti! Miten se voikaan olla mahdollista että aina sitä ajattelee että tän enempää ei vaan voi toista ihmistä rakastaa kunnes yht äkkiä huomaa että niin se kasvaa, Rakkaus!

 <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Meillä oli NIIN ihana ilta…. me oltiin lähekkäin, pidettiin hyvänä ja niin edespäin(tehtiin siis sitäKIN mistä ei puhuta ;DD). Me oltiin vaan ja nautittiin toisistamme. Ilman mitään suruja ja murheita. Me oltiin hetken aikaa ihan normaali aviopari, me ei oltu surullisia, siinä hetkessä me ei oltu lapsettomia. Me vain rakastettiin. Kuinka hyvältä tuntukaan olla vaan toisen lähellä, halia ja helliä. Ne on juuri niitä hetkiä mitä mä eniten kaipaan. Se on vaan oikeesti yllättävän vaikeeta "saavuttaa" sellanen tila näiden kaikkien murheiden keskellä että sä pystyt hetken oleen vaan ajattelematta muuta maailmaa. Mutta se oli IHANAA!! Ja mikä voiman lähde se onkaan, juuri ne pienet hetket kun pääset hetkeksi pois tästä todellisuudesta.

 

Mä en voi muuta kun lähettää nöyrimmän kiitokseni tuonne jonnekkin yläkertaan että Muru on mun elämääni annettu. Mä Rakastan Sua niin äärettömän paljon ettei mitkään sanat koskaan pysty sitä kuvaamaan. Kiitos että oot olemassa, kiitos että kannat mua!