No niin, täältä tulee nyt perjantaisen ultran kuulumiset. Ei alkanut lupaavasti kun mentiin klinikalle, meidän oma lääkäri oli sairaana ja mä sit heti aattelin et no just joo, tästä ne huonot uutiset alkaa…. Päästiin sisään jo ennen kun oli edes aika, mut tutki lääkäri joka on kerran aiemminkin tuurannut meidän omaa lääkäriä. No, lääkäri siis katsoi, oli ihan hiljaa. Mä olin ihan että anna nyt tulla vaan, kyllä mä kestän kuulla että siellä ei ole mitään tapahtunu. Se katso eka vasemmalta (ja vasen puolihan mulla on aina ollut kokolailla tyhjä sen endon takia) oli eka hiljaa ja alko laskemaan, yksi, kaksi, kolme, neljä, joo, täällä on neljä rakkulaa! Mä melkein pomppasin ylös sieltä petistä ja kysyin että MITÄH????? Kysyin ehkä vielä kolme kertaa että niin sanoitko että siellä vasemmalla puolella on NELJÄ rakkulaa????

 <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

No, sitten katsottiin oikealle. Silloin mä olin jo NIIN varma että no, nyt se on sit oikea puoli joka on tyhjä kun sinnekkin se endometriooma on tullut. Lääkäri oli taas hetken hiljaa ja aloitti laskemisen, yksi, kaksi, kolme, neljä, viisi, kyllä täällä näyttäis viisi rakkulaa olevan. Kovin ovat pieniä mutta viisi näyttää olevan! Siinä mä maksasin ja nieleskelin itkua. Mä en todellakaan voinu uskoa sitä todeks, enkä voi kyllä oikein vieläkään! Muru sit kysy lääkäriltä että onks se procren vaikuttanu näin paljon? Lääkäri katso Murua, alkoi nauramaan ja sanoi että näköjään! Sanoi että silloin tällöin näkee että se auttaa näin.

 

Mutta saimme siis parhaat mahdolliset uutiset tähän kohtaan klinikalta!!! Kovin oli pieniä nuo rakkulat, lääkäri vähän nosti pistos annosta ja huomenna mennään uudestaan ultraan. JOS kaikki on mennyt hyvin, torstaina luultavasti punktio. Mä en vaan voi käsittää tätä! Niitä rakkuloita on siellä siis YHDEKSÄN!!! Se on enemmän kuin aiemmissa hoidoissa yhteensä!!!!! Ja tästä asiasta mä olen enemmän kun onnellinen ja kiitollinen!!! Huomenna sitten aamusta kuullaan onko ne jaksaneet kasvaa!!! Siihen asti mä kannan ylpeänä rinta rottingilla mun yhdeksää munarakkulaa J