Mä soitin eilen sinne sairaalaan ja hei HUH HUH!!!! Ensinnäkin soitin juurikin siihen numeroon mikä lapussa luki, ensin mua siirreltiin siel ihmiseltä toiselle ja sit oltiin ihan ihmeissään et mitenkäs sä tänne soitat, eihän me täällä mitään laparoskopiaa tehdä!!! No, kun olin kolme kertaa lukenut sen paperin ääneen sille hoitajalle niin sit sillä alko lamppu syttyyn! Se sano et kyllä se on ihan vasta polikäynnille se kutsu! Mä kysyin et eikö se riitä että yksi lääkäri on mut jo tutkinut ja asian todennu! No, sepäs sieltä sanoi näin: ”Ei me täällä luoteta noin vaan jonkun lääkärin lähetteeseen, kyllä me täällä itse tutkimme asian ja päätämme sen jälkeen onko toimenpide tarpeellinen vai ei”!!!! Kysyin sitten että onks asia nyt niin että mä odotan ensin sinne kesäkuulle jolloin lääkäri saattaa sanoa mulle että ei mulle mitään tehdä niin hoitaja vastas ”Kyllä sekin voi olla mahdollista!”

 <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Että WAY TO GO Suomen terveydenhuolto!!!! Eli mun pitäis nyt sit odottaa ensin sinne kesäkuulle ja jos sattuu niin että siellä lääkäri suuressa armossaan päättää että toimenpide tehdään niin mut laitetaan vasta silloin laparoskopia jonoon, eli siis leikkaus saattaa hyvässä lykyssä venyä ens vuodelle!!!!

 

Soitin sit meidän hoitoklinikalle ja juttelin siellä hoitajan kanssa ja sekin oli vähän ihmeissään jonon pituudesta ja muustakin. Sanoi mulle että jos oot valmis maksamaan niin mee yksityiselle! Mä alotin sit soittokierroksen eilen, mut viel en oo saanu vastausta mistään! Mä todellakin raavin ne rahat ihan mistä vaan ettei tää nyt taas veny niin helvetisti!

 

Kuten ehkä saatoitte jo huomata, hermo meni eilen ihan totaalisesti J Mutta mä koitan nyt saada tiedon siitä missä yksityisellä toimepiteitä tehdään ja paljonko ne maksaa jne. Jospa sinne pääsis vaikka jo ennen kesää!

 

Kiitos taas kerran kaikille kommenteista, voikaa hyvin!!