Eilen olin siis siellä lääkärissä. Oikein mukava tohtorisetä oli siellä vastassa J Lääkäri tutki ja sanoi että aikataulu lapaan on sellainen, että nyt kun mulla alkaa menkat ja kun vuoto loppuu, sitten leikataan!!! Mä olin ihan että anteeks mitä?? Nyt jo???? =)

 <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Sanoi että paikat näytti ihan normaaleilta ja näytti siltä että vuoto alkaa aika pian! Sitä siis odotellessa…. Toivotaan nyt että ei enää kauaa tarvis odotella. Nyt kuitenkin jo kierto sillä mallilla että yhdet kuukautiset on jääny väliin vallan ja seuraavien pitäis alkaa kyl ihan lähipäivinä. Edellisinä päivinä on oloja ollutkin, mut nyt ne on taas hävinny, ei yhtään mitään. Toivottavasti ne nyt sieltä kuitenkin tulis viimeistään ens viikolla.

 

Kysyin toipumisesta, sanoi että aamulla tehdään lapa ja jo samana päivänä pääsee kotiin. Sanoi että viikko siitä yleensä tulee sairaslomaa. Avallahan hoitaja sanoi mulle että kannattaa sit mahdollisimman pian tulla hoitoon sen lapan jälkeen. Tää lääkäri sanoi kun asiasta kysyin et yleensä annetaan yksien menkkojen tulla, eli samoilla linjoilla oli hänkin.

 

Sit mua alko naurattaan kun se kirjotteli jotain lappuansa siinä ja yht äkkiä kirjottamisen lomassa kysy, "Onko miehellä hyvä siemen?" Mä aloin nauraan ja sanoin että on joo, erinomainen =))

 

Se käynti helpotti mua ihan älyttömästi, illalla oli sellanen olo niin ku olis nostettu joku tonnin paino harteilta. Mut huomasin kyl senkin et sit samantien iski sellanen pien paniikin poikanen et ei herranjumala, sehän tarkottaa samalla sitä, että uus hoitokaan ei oo enää kaukana!!! Lähinnä paniikki siitä että mitäs sitten jos se hoito ei onnistukkaan. Mut sit mä päätin olla murehtimatta just nyt sitä asiaa, nautin edes hetken siitä että on helpottunu olo!

 

Kysyin lääkäriltä myös siitä et kun mua pelottaa niin paljon se et ne joutuu viemään multa munasarjat. Lääkäri sano että onhan siihen teoreettinen mahdollisuus aina, mut ei hän tässä tapauksessa usko et niin joudutaan tekemään. Vaikka no, mä en uskalla sen suhteen olla asiasta varma ennen kun mä leikkauksen jälkeen kuulen lääkärin suusta mitä sieltä on viety ja onko jotain pantu tilalle =)

 

Että tämmöstä tänään tänne J

 

 

muoks* klo 11.50

 

nyt iski oikein huolella menkkakivut!!! jouduin ottaan jo 2 särkylääkettä ja yhä vaan särkee, eli kuulostaa lupaavalta!!!!! pitäkää peukkuja et ne nyt VIHDOIN alkais!!! on tääki sairasta, ihminen joka haluaa lasta enemmän kun mitään niin toivoo ja rukoilee et menkat alkais.... :)