Mä kattelin eilen perhesiteitä ja voi luoja että teki kipeetä!!! Teille jotka sitä ette katsele tiedoksi, että siinä yksi pariskunta sai hedelmöityshoidoilla kaksoset jotka syntyi 10 viikkoa etuajassa ja toinen niistä kuoli eilen. Ja mä itkin! Itkin niin helvetin kipeää itkua! Ne oli nimennyt tän pojan (siis sen joka kuoli) hänen isoisänsä mukaan (tämä isoisä kuoli sarjan toisessa jaksossa). Ne piteli sitä pientä kuolevaa vauvaa sylissään ja jutteli sille kuinka isoisä pitää siitä huolen taivaassa.

Voi luoja että se teki kipeää. Mä mietin äitiä ja isää, tuolla jossain pilvenreunalla. Ja mä toivon että ne pitäis huolen niistä meidän pikkuisista jotka meiltä vietiin.

 <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Mun ei ikinä pitäis kattoa tollasia. Mutta minkäs teet! Nous taas niin pintaan kaikki mahdolliset tunteet ettei hyvä tosikaan. Ja nyt viel kun menkat on alkamassa niin ne antaa oman kivan lisänsä tähän mielialaan.

 

Eilen tuli kirje sairaalasta. Ne kutsuu mut polille 25.6. mennessä!!!! Että silleen!!! Ja se on siis mun käsittääkseni vasta se poli käynti jonka jälkeen ne laittaa mut vasta leikkausjonoon!!!! Eli mun täytyy odottaa nyt ensin sinne kesäkuulle että siellä lääkäri toteaa saman minkä meidän klinikan lääkäri on jo todennu ja sit mä alan jonottamaan siihen leikkaukseen!! On se jumalauta vaikeeta!! Mikä siinä on että se ei auta että yksi lääkäri on jo asian todennu? Mutta kun ei niin ei!! Soitan sinne tänään ja kysyn mikä homman nimi oikein on, onko todella niin että se on hyvässä lykyssä joskus joulun tienoilla se leikkaus!!

 

Kyllä mä taas kerran lähetin yläkertaan kiitoksen siitä että meillä on mahdollisuus käydä yksityisellä hoidoissa! Ei mun päällä jonotettais jonottamisen jälkeen julkisella! Se on vaan niin helvetin väärin että tälläsen asian kanssa ihmiset joutuu jonottamaan ja jonottamaan! Ja sitten vielä annetaan kiintiö että näin ja näin monta hoitoa tehdään ja jos ei auta niin no can do!!!!! Ihan niin kuin tää lapsettomuus ei olis tarpeeks kipeää muutenkin!! Sitten lapsettomille sanotaan että ÄLKÄÄ MIETTIKÖ ASIAA???????? Jep, helppo nakki!!

 

Elinaiselle muuten kaunis kiitokseni kommentistasi!! Itse ihailen sinua suuresti, sitä, kuinka olet selvinnyt siitä mitä sinulta vietiin!!! Toivon jatkossakin voimaa ja jaksamista teille!!! Ja kaikille muille myös! Toivotaan että seuraava postaus oli mullakin vähän iloisempi!