Me tehtiin nyt Murun kanssa päätös, että kokeillaan yksi hoito tässä laparoskopiaan odotellessa. Tää odottaminen tuntuu vaan niin raskaalta jos ei tehdä mitään, aikaa kun saattaa ihan hyvin mennä lähelle vuosi! Vieläkään ei ole kuulunut mitään sairaalasta, ei edes ilmoitusta siitä että lähete on mennyt perille. Klinikalla sanoivat että sairaalasta varmasti kutsuvat poli-käynnille ennen kun laittavat edes leikkaus jonoon! Että vielä en ole edes jonossa!

 <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Mä odottelen nyt tulevat menkat, joiden pitäis alkaa tällä viikolla, katon pysyykö kierto suurin piirtein normaalina ja soittelen sitten klinikalle. Juttelen vielä hoitajankin kanssa mitä on mieltä.

 

Olo on ollut jotenkin ihmeellinen. Eilen illalla iski elämäni kamalin närästys! Mua ei yleensä edes närästä ja jos närästää se lähtee kun ottaa pari renniee, eilen ei auttanut edes rennie! Onneks sain kuitenkin nukuttua, aamulla närästys oli poissa. En tiedä mistä tuli mutta onneks ei jatkunu enää tänään. Viime perjantaina oli jo menkkaoloja, sen verran vahvojakin välillä että ajattelin niiden alkavan viimeistään nyt alkuviikosta. Mutta olot häipyi viikonloppuna. No, se nyt on mulle välillä ihan normaalia, oloja saattaa olla ja sit ne häipyy vähäks aikaa jonnekkin tullakseen takaisin entistä kovempina muutaman päivän päästä!

 

Eilen nukuin pitkästä aikaa oikein päiväunetkin J En edes muista koska viimeks olis moista tapahtunut, mä kun oon sellanen että jos mä nukun päivällä, en saa illalla nukuttua! Onneks eilen kuitenkin tuli uni illallakin. No, toki en kauaa päivällä nukkunutkaan! Ja niiden unien jälkeen se närästyskin tuli, ihan yht äkkiä!

 

Mä vaan toivon lujasti että kierto pysyis keskenmenosta huolimatta normaalina, ettei nyt sekin alkais temppuileen. Toki mä uskon että keskenmeno ei ”ehtinyt” vaikuttamaan kiertoon kun se tapahtui niin  aikaisessa vaiheessa!

 

Henkisestikin olo on ihan ok! Viikonloppuna nautin olostani kun ei ollut mitään ”pakollista” tekemistä ja eilen leivonkin taas oikein urakalla J

 

Kiitos teille kaikille kommenteistanne!!!! Voikaa hyvin!