No niin! Laparoskopia on siis onnellisesti ohi ja toipuminen on ollut oikeastaan huikea! Viikko toimenpiteestä ja mä oon jo melkein entiseni =) Kipuja on ollu TODELLA vähän, haavoja on kiristelly jne mut mä pelkäsin ihan hirveesti et tulee sellasia vatsan "sisäisiä" kipuja mut niitä ei oo ollu.

Toimenpide itsestään meni hyvin, molempien puolien endometrioomat saatiin pois ja mun omaks yllätykseks siel ei juuri muuta edes ollutkaan! Eli homma on nyt siltä osin bueno. Nyt odottelen menkkoja joiden pitäis alkaa ens viikolla ja sit meen klinikalle jälkitarkastukseen ja samalla mietitään sit jatkoa. Mä ite toivoisin et hoito alotettais heti, hoitaja jonka kanssa alkuviikosta puhuin puhelimessa puhui siitä että jos taas alotettais se procren-kuuri pariks kuukautta oman hormonitoiminnan alasajamiseksi. Mä en vaan oikeen jaksa siihen uskoa, viimeks sen kuurin aikana tuli oikealle puolelle se endometriooma!

Mut sen näkee ja kuule sit kun meen käymään klinikalla! Onneks ne kuuntelee siel kyl paljon sitä mitä ite aattelee ja mitä ite haluaa!

Nyt on pakko rientää työn ääreen, voimia ja jaksamista teille kaikille !!