Haikara allergikko se heitti melkoisen haasteen :) Elikkäs, nyt täytyy meikäläisen kirjoittaa 8 asiaa joista olen onnellinen ja omaa miestä ei saa listata!!! Glumps..... No, eiköhän oteta härkää sarvista...

1. Olen onnellinen rakkaudesta, siitä että se ylipäänsä on keksitty tähän maailmaan. Ihan kaikenlaisesta rakkaudesta.

2. Olen onnellinen siitä että minulla on uusi koti rakenteilla, saan siitä juuri sellaisen kuin haluan. Meille ihka oman ja uuden pesän.

3. Olen onnellinen appivanhemmistani. Koska olen menettänyt omat vanhempani, olen ikuisesti kiitollinen heille heidän antamastaan tuesta ja rakkaudesta, siitä että he pitävät minua kuin omaansa.

4. Olen onnellinen meidän ihanasta koirasta, tuo pieni suloinen chihuahua on meidän maailmamme valopilkku. 3 kiloo pelkkää iloo :)

5. Olen onnellinen siitä, että ystävä pariskuntamme tulee meille tänään kylään. He ovat itsekkin kärsineet lapsettomuudesta, joskin nyt he ovat ihanan 2,5 vuotiaan adoptiopojan vanhemmat :) Vertaistukea siis tiedossa, se on aina helpottavaa kun saa puhua ihmisen kanssa joka on kokenut saman.

6. Olen onnellinen siitä, että minulla on työ jossa viihdyn.

7. Olen onnellinen sisareni kahdesta ihanasta lapsesta. Rakastan heitä syvästi, he tuovat elämäämme paljon valoa!

8. Olen onnellinen siitä, että olen vahva. Kaikesta huolimatta olen pystypäin selvinnyt elämäni kaikista karikoista, yhä järjissäni (ainakin osittain ;)).

 

Siinäpä niitä! Nyt kun oikein alkoi pohtimaan, niin listaahan olisi voinut jatkaa vaikka kuinka ja pitkälle :) Ehkä tämä elämä on sittenkin toivoa täynnä?

Ketään en ikävä kyllä voi haastaa, olen vielä aivan untuvikko tässä blogi touhussa, mutta jospa minä haastan jokaisen joka eksyy minun blogiini?