Mä en voi uskoa tätä todeksi!!!! ME PÄÄSTÄÄN TÄNÄÄN SIIRTOON!!!

 <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Mä hengitän nyt hetken syvään ja koitan rauhoittua…… No niin, nyt siis mennään muutama päivä ajassa taaksepäin!!

 

Eli, maanantaina oli punktio. Mentiin sinne sellaisin odotuksin että yksi folli siellä löllii, jos se sieltä saataisiin niin hyvä niin. Mä ehdin jo pelkään sitäkin, että se on sieltä viikonlopun aikana joutunut hukanteille. No, punktioon siis mentiin ja mitäs sieltä sitten löytyikään!!! 3 solua!! Sen yhden normaalin lisäksi toinen pieni siellä oikealla oli jatkanut kasvuaan ja sitten vasemmalla puolella (jonka siis piti olla typötyhjä) oli yksi normaali folli endometriooman takana piilossa!!! Eli siis saalis oli kolminkertainen siihen mitä odotettiin! Ei oltu uskoa korviamme. Lääkäri sanoi että huomen aamuna sitten soitellaan kuinka on käynyt! Eilen oli melkoisen vaikea aamu kun tuijotin koko ajan puhelinta ja kun se sitten soi, mä ajattelin että mä en uskalla edes vastata siihen! Onneks vastasin, 1 solu oli hedelmöittynyt NORMAALISTI!! Mä itkin ja nauroin vuoronperään.

 

Tänään ennen yhdeksää soitti biologi ja kertoi uskomattoman uutisen, se yksi ja ainoa solu oli jakaantunut normaalisti! Nyt se oli 2-soluinen, mutta biologi sanoi että hyvin suurella todennäköisyydellä se ehtii jakaantumaan vielä 4-soluiseksi ennen siirtoa! Tänään iltapäivällä me saadaan siis Toivo kyytiin!!!! Mä en voi uskoa tätä, muru ei voi uskoa tätä! Nyt meillä on se niin kauan odotettu mahdollisuus!

 

Vielä uskomattomammalta tää tuntuu siksi, että vielä viime viikon maanantaina lääkäri oli sitä mieltä että näytti siltä että tuskin päästään edes punktioon asti. Ja nyt me ollaan tässä!! Vaikka tästä ne piinaavimmat ajat kai vasta alkaa….. Mutta nyt meillä on ensimmäistä kertaa edes mitään piinattavaa!!!!

 

Mä leijun täällä nyt niin pilvissä että en osaa sanoa enempää J Joka ilta mä lähetän pyynnön tuonne jonnekkin, että juuri tämä yksi sitkeä alkio täyttäisi meidän tyhjän sylin!!