Vaikka no, tuskin mun sitä ääneen täytyy yhdellekkään naiselle sanoa! Mulla on muutenkin aina ihan törkeet menkkakivut endon takia mutta voi luoja mitä ne on aina näiden hormoonikuurien jälkeen!!! Muiden kipujen lisäks (joihin ei täysin edes särkylääkkeet auta) mulla jämähtää maha ihan täysin, ilma ei tuu pihalle ollenkaan ja voitte kuvitella mikä olo on ihmislapsella kun maha on niin kun ilmapallo, sattuu niin helvetisti kun ilma oikein kiertää siellä mutta ei tuu pihalle ja siihen päälle vielä oikein kunnon menkkakipu!! Jep, jep! Ei pysty istuun, käveleminen sattuu ja yöt on yhtä helvettiä kun heräät ihan joka kerta kun käännät kylkeä! ELÄKÖÖN LAPSETTOMUUSHOIDOT!!!! Helvetti!

 <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Mielenkiintoista, eikö totta? Se on aina niin kiva kuulla kuinka kenenkäkin vatsa toimii tai on toimimatta…..  Joo, sori, mut oli pakko tästäkin avautua J

 

Muuten olo on ihan ok. Nyt en ole kahteen iltaan itkenyt, kai sekin on jo jotain? Kunpa pystyis edes hetkeks unohtaan tän koko hulluuden ja sais olla ja nauttia elämän pienistä iloista. Kevät tulla jolkottelee sieltä kyllä ihan omalla painollaan, uudet hoidot, uudet hormonit…. Jipii….. Onneks alkaa rakennustouhut oleen sillä mallilla että sisäpintoja täytyy alkaa valkkaan jo vauhdilla. Saa keskittyä siihen! Kaakelit ollaan jo melkein kaikki saatu valittua ja enää parista huonesta puuttuu lattia. Sohvakin käytiin eilen ostamassa J Takka asennetaan viikoilla 50-51, saadaan lämmintä pirttiin!

 

Mä oon paljon miettinyt tulevaa joulua. Mä haluan nauttia siitä. Paljon siihen sisältyy surua, mutta nyt on aika ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa rakentamaan omaa joulua. Mun ja murun ikiomia jouluperinteitä. Me ollaan päätetty että tämä joulu me ollaan kaksin kotona. Aatto iltana käydään siskon luona pukkia katsomassa ja joulupäivänä sitten murun vanhemmilla. Mutta muuten ollaan kotona ja vietetään juuri sellainen joulu kun ME halutaan. Suru ihan varmasti monesta asiasta on mukana, mutta mä olen päättänyt että se ei saa hallita. Meillä on kuitenkin niin paljon asioita joista ollaan kiitollisia ja onnellisia, että nautitaan niistä! Syödään vatsat kipeiksi jouluruokia ja sitten siirrytään sänkyyn syömään suklaata J Jotenkin niin se menee, eiks nii?

 

Eipä tässä kai ihmeempiä tälle päivälle, hyvää viikonloppua kaikille!