No niin, menkat alkoi sit vihdosta viimein torstaina!!!! Ja voin kertoa että en koskaan ole todellakaan ollut niin onnellinen menkoista J Soitin perjantaina sitten hoitajalle ja sain laparoskopia ajan 11.4.!! Meen aamulla sinne ja pitäis päästä samana päivänä pois!

 <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Helpotti oloa ihan älyttömästi kun sai aikataulua selville. Sit lapan jälkeen odotellaan ilmeisesti yhdet menkat ja sit seuraavaan hoitoon. Eipä tartte taas lähikuukausina miettiä mihin rahansa laittaa…. No, joka euro ja sentti on sen arvosta jos viel jonain päivänä sitä omaa nyyttiä sais sylissä pidellä!

 

Sain viikonloppuna jälleen yhden ”syntymä uutisen”. Kaverini sai pojan. Tämä on yksi niistä jotka myös kärsi lapsettomuudesta, ei kauaa, ja vauva sai lopulta alkunsa ennen hoitoja ihan luomusti, mutta kärsi kuitenkin. Paljon hänen kanssaan asioista silloin puhuttiin, mutta se sitten jäi kun hän raskautui. Olenko mä jotenkin liian vaativa vai onko mulla oikeasti oikeus tulla surulliseksi siitä millaisen viestin hän mulle laittoi kun vauva oli syntynyt? Hän kysyi aiemmin että haluanko mä kuulla sitten kun vauva syntyy ja mä sanoin että tottakai haluan. Niin kuin halusinkin. MUTTA, viesti oli NIIN ylitsepursuavan onnellinen, oli värssyä, oli rakkautta, oli sitä kuinka IHANA vauva onkaan, oli sitä ja tätä. Ja jumalauta että muhun SATTU!!!! Mä tein juuri lähtöä mummuni hautajaisiin ja kun mä luin sitä viestiä mä luulin et mä lysähdän siihen.

 

Mä ymmärrän, mä ymmärrän niin helvetin hyvin että ne on onnellisia, ja pitääkin olla. Mutta kun tää ihminen TIETÄÄ meidän tilanteen, tietää mun keskenmenon jne. Miks mulle ei voinu laittaa vaan viestiä et vauva on syntynyt??? Vai oonko mä vaan liian herkkänahkainen???? En tiiä mut itkin siellä mummun arkulla sitten äitiä, isää, mummua ja tätä lapsettomuutta. Syli oli vaan taas NIIN  T Y H J Ä ! !

 

Mutta kaippa tää taas tästä. Eteenpäin on vaan mentävä! Onneks nyt on tiedossa laparoskopian päivä, se antaa potkua kun tietää että asiat menee eteenpäin! Voikaa hyvin!!!!