Miten tää voi olla mahdollista, jo toinen kerta peräkkäin kun me saadaan klinikalta hyviä uutisia J

Eli se yksi ainokainen folli siellä on jatkanut kasvuaan NORMAALISTI!!! Ja toinenkin siellä oli, liian pieni mutta lääkäri sanoi että katotaan josko sekin saataisiin sieltä punktioitua!! Eli maanantaina punktio! Just nyt mä oon NIIN onnellinen siitä, että meillä on edes mahdollisuus!! Mä  murehdin sitten myöhemmin niitä huonoja uutisia kun on sen aika!!!

 <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Lääkäri kielsi multa kaiken vähääkään raskaamman tekemisen, ei siis liikuntaa, ei kantamista, ei rakentamista jne. jne. eli mulla on tiedossa leppoisa löhö viikonloppu J Ei tee huonoa lainkaan, ei! Mä aion leipoa, pestä pyykkiä, lukea kirjaa, katsoa telkkua! Kaikkea rauhallista ja rentouttavaa!! IHANAA!!!!

 

Mä puhkun nyt tätä ilon tunnetta, tuntuu siltä että tää kaikki tunne ei mahdu mun sisääni! Mä HALUAN nyt nauttia tästä, murehditaan sitten ensi viikolla jos siihen on syytä. Miksi mä hukkaisin tämänkin onnen hetken siihen että murehdin asiaa jolle mä en voi yhtään mitään ja joka sitten tulee jos on tullakseen?? Jos on taas tarkoitus se että meidät pudotetaan maan pinnalle niin pudotaanpa sitten ainakin korkeelta ja komiasti J

 

Se Haikkis Aadiksen eilinen terapia teki kyllä NIIN hyvää!! Ja mikä hienointa, se on tehnyt saman molemmille!! Se on vaan jotenkin niin helpottavaa kun saat oikein kunnolla avautua ihmiselle joka tosissaan YMMÄRTÄÄ mistä sä puhut!! Mä olen viime viikkojen aikana kyllä moneen kertaan sinne jonnekkin kiitoksen lähettänyt siitä että mä eksyin tänne blogi maailmaan ja että mä aloin kirjoittamaan. Tää on auttanut mua niin paljon! Vaikka ei montaa sanaa saisi edes sanottua, niin jokainen sana on pieni askel kohti eheytymistä.

 

Ja nyt mä uskon et vielä tulee päivä kun mä saan purettua niitä kaikkia vanhoja juttuja joita tuolla sydämen sopukoissa on piilossa, kaikki surut ja tuskat, ikävät ja kaikki ne itkut jotka on itkemättä.

 

Mutta juuri nyt, mä haluan vaan hymyillä ja olla toiveikas. Ja illalla kun mä painan pään tyynyyn mä lähetän äitille ja iskälle tuonne pilven päälle terveiset, toiveen siitä että tekisivät voitavansa meidän eteen!

 

Rakkautta teidän kaikkien viikonloppuun ja halauksia teille kaikille jotka jaksatte käydä lukemassa ja kommentoimassa, siitä saa uskomattoman paljon voimaa!