Pikanen postaus kiireen keskellä. Alkio tosiaan selvis sulatuksesta ja siirrettiin silloin perjantaina. Olo on ollu täys paska, lääkäri se taas onnistui pilaamaan mun mieleni totaalisesti. Siitä paremmin myöhemmin mut mä vähän luulen että mun asiointini sillä lääkärillä on asioitu.

 <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

En ottanut edes lähetettä veritestiin, en näe siinä mitään järkeä. Mun on ihan turha mennä sinne, JOS kiinnittyminen tapahtuu, se tulee kuitenkin pihalle samantien. Joten miksi mennä pahoittamaan mieltään veritestiin josta olisi tuloksena taas loistava arvo mutta erittäin lyhytaikainen.

 

Ja mä pyydän, mä pyydän teistä jokaiselta, älkää pitäkö mulle mitään kannustuspuheita, älkää kertoko mitään ihmetarinoita, älkää pyytäkö mua oleen luovuttamatta. Olkaa ja eläkää mukana, se on tärkeintä, se riittää.

 

Yritän ehtiä kertomaan lähiaikoina paremmin siitä meidän perjantaisesta lääkärikäynnistä…..

 

Nyt täytyy mennä! Voikaa hyvin!