<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Olipas kyllä todella rentouttava pitkä viikonloppu!! Nukuttiin, syötiin ja juotiin, tepasteltiin pitkin Amsterdamin katuja käsi kädessä. Mitä muuta sitä voi lomapyrähdykseltä toivoa J

 

Nyt sitten odotellaan torstaita ja ultraa, silloin selviää voidaanko hoito aloittaa vai ei! Jännittää, mut toisaalta mä jotenkin tiedän sen, että vielä ei ole meikäläisen ”röörit” siinä kunnossa että hoito voitaisiin aloittaa. Vaikka tämä viimeinen kuukausi on menny tosi nopsaan ja on ollu ihana olla kun ei ole tarvinnu miettiä pistämisiä ja aikatauluja niin kyllä silti surettaa isosti jos ei hoitoa voida vielä alottaa L

 

Mä näin matkalla taas jotain lapsettomuus unia, ja jotenkin on taas ollut tyhjääkin tyhjempi tämä syli. Mä olen alkanut kiinnittämään yhä enemmän ja enemmän huomioo mainoksiin ja muihin. Oletteko koskaan huomanneet kuinka paljon oikeasti mainostetaan kaikkea mikä jollain lailla liittyy lapsiin? Mä olen välillä huomannut telkkua katsoessani olevani ihan raivon partaalla siitä että mitä helv*****, eikö meillä lapsettomilla ole mitään väliä???!!! Kunnes mä nanosekunnin päästä tajuan että niin, tämä maailma on pullollaan lapsia ja kaikkea lapsiin liittyvää, joten se on ihan luonnollista että moisia mainoksia on tuutit väärällään! Sitten olen huomannut että yhä useammin, nähdessäni lapsiperheitä, mietin, mahtaako ne vanhemmat OIKEASTI ymmärtää kuinka onnekkaita ovat kun ovat lapsen/lapsia saaneet?! Vaikka enhän mä voi edes tietää kuinka vaikeaa juuri heidän on ollut saada lapsi!

 

Tää kaikki alkaa käymään hermon päälle. Miks mun täytyy AINA ajatella niin paljon!!! On asia mikä tahansa niin mun täytyy sitä pienessä päässäni vääntää ja kääntää! Raivostuttava piirre meikäläisessä! Tietysti joskus se on hyväkin, mutta useimmiten ei. Sitä pääsisi niin paljon helpommalla jos pystyisi olemaan ajattelematta!! Mutta kun ei niin ei!!

 

No, tätä purkausta vois jatkaa taas loputtomiin, mutta pakko palata ”sorvin ääreen” kun on lusmuillut pitkin maailmaa pari päivää J

 

Voikaa hyvin, halauksia!!