Heitänpä ilmoille nyt ihan yleisluontoisen kysymyksen! Kaikki halukkaat saavat vastata! Elikkäs, minkälaiseen autoon sinä olisit valmis vaihtamaan vanhempasi?? Kyllä, luit aivan oikein!

 <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Vanhempieni, varsinkin äitini kuoleman jälkeen olen saanut osakseni PALJON kommentteja (en tietenkään suoraan päin naamaa vaan välikäsien kautta) siitä kuinka elämäni on NIIN helppoa kun mulla on sitä ja tätä. Nyt viimeisin siis liittyi toiseen autoomme! Kuinka leveilen kuulemma rahoillani kun ajelen sellaisella autolla !

 

Enimmäkseen tuon kaltaiset kommentit naurattavat, kuinka ihmiset näyttävät oman tyhmyytensä noilla jutuillaan. Kukaan näistä paskanpuhujista ei tule kysymään suoraan esimerkiksi sitä, kuinka paljon meillä on lainaa saati sitten sitä kuinka paljon kannan surua sisälläni. Ei ajatella mitään muuta kun sitä kuinka paljon olen saanut perintöä, millä autolla ajan, millaisessa talossa asun. Mä en sit tiedä onko todella niin, että nämä selän takana puhujat todella vaihtaisivat omat vanhempansa tai muut rakkaat läheisensä rahaan tai muuhun omaisuuteen?

 

Olen aina kadehtinut niitä ihmisiä jotka jaksavat nähdä vaivaa muiden ihmisten asioista! Sillä sehän osoittaa vain sen, että heidän oma elämänsä on niin kunnossa eikä heillä ole omia ongelmia joita pohtia kun on aikaa ja energiaa pohtia kaikkien muiden asioita! Ja olen tottakai onnellinen myös siitä, että annan puheenaihetta ja sisältöä ihan vain elämällä omaa elämääni niille ihmisille joiden oma elämä on niin tyhjää että ei ole omasta takaa sitä sisältöä!

 

Kuinka avoimesti ihmiset näyttävätkään oman tyhmyytensä puhumalla asioista joista heillä ei ole minkäänlaista käsitystä!!! Mutta kateus se on sellainen asia, että se ei lopu tästä maailmasta koskaan. Mä vaan toivon omalle kohdalleni sitä, että mä säästyisin siltä tästä eteenpäinkin omalla kohdallani!  Kaikella kun on AINA hintansa, ihan kaikella!!!

 

Vaikka no, saattaahan olla että mä olen itse vain niin tyhmä että mä en tajua sitä että joku ihan oikeasti haluaisi kokea lapsuuden alkoholisti-isän varjossa, elämisen raa'an henkisen väkivallan alla parisuhteessa 10 vuotta, avioeron, isän kuoleman, äidin syövän ja kuoleman, lapsettomuuden, keskenmenon jne. kunhan vain saisi rahaa!!!!!!!!!! Niin todella!!! Kylläpäs elämä on ollut helppoa, kai tuon nyt kuka tahansa tahtoisi!!! Ja kaupan päälle annan vielä meidän asuntolainan!!!! Halukkaita??????