Kuukausi on taas tainnut vierähtää viime postauksesta. Paljon on tapahtunut ja yritän nyt lyhyesti saada asiat kirjoitettua.

Tää kesä on ollut pahin kaikista. Mä olen tarponut niin syvällä että toivon todella että tän syvemmälle ei enää tarvis mennä. Meille tehtiin hoito, ensimmäinen laparoskopian jälkeen. Tuloksena 6 solua joista 4 hedelmöittyi. Yksi näistä oli epämuodostunut tumoiltaan joten se meni roskiin. 3 siis jatkoi, huonolaatuisia kaikki. 2 siirrettiin ja yksi meni pakkaseen. Saimme selväääkin selvemmän plussan joka jälleen kerran vietiin meiltä pois. Mä en pysty edes kuvailemaan mun tunteitani siinä kohtaa.

Nyt alkaa vuoto loppumaan mutta jotenkin mulla on vatsassa sellanen tunne että kaikki ei välttämättä ole kunnossa. Eilen vielä viiva näkyi testissä, todella todella haalea ja toivonkin että se viimeistään tämän viikon jälkeen on sieltä häipynyt vallan.

Nyt on siis pakkasessa yksi alkio. Ensimmäistä kertaa ikinä. Tokikaan mun uskoni siihen ei ole senkään vertaa kuin meidän tuore alkioihin. Laparoskopia ei siis auttanut millään lailla mun solujeni laatuun. Näyttää vahvasti nyt sit siltä, et meidän alkiot ei vaan elä sen kauempaa huonon laatunsa takia. Ollaan puhuttu vähän niin että se pakkas alkio kokeillaan(mikäli se siis edes selviää sulatuksesta) ja sen jälkeen yksi hoito ja se on sitten meidän osalta siinä. Ei vaan enää kestä näitä menetyksiä.

Että sellasta meillä! Toivottavasti mulla olis jotan kivempaa kerrottavaa seuraavalla kerralla! Voikaa hyvin, niin minäkin yritän tehdä!