Joopa joo, taas meikäläinen oli oikein ihan just oma ittensä, sääti taas vähä täällä bittiviidakossa ja ehti jo melkein haukkuun kaikki muut kun ei pääse kirjautuun blogiin. Mutta kas vaan, kyllähän se syy löyty taas aikas läheltä... ;D Just nii, MINÄ ITTE!!!!

No joo, huumori pois ja asiaan!

Eilen illalla olin taas NIIN surullinen, katkera, vihanen jne. jne. Jotenkin vaan taas positiivisuus oli niin perseestä!!! Tuntu taas siltä että kaatuu seinät päälle. MIKSI JUURI ME???!!!! Illalla pyörin sängyssä unen ollessa taas jossain ihan muulla kun mun luomissani ja mietin taas kaikkia mahdollisia asioita! VOI LUOJA!!!! Miks tää ei voi jo helpottaa?????!!!

Olo alkaa kolmen pistospäivän jälkeen oleen kun rantapallolla. Mahaa juilii ja jyystää, selällään nukkumisesta on ihan turha haaveilla, saati vattansa täyteen syömisestä (mikä se nyt tietysti ei ole huono asia laisinkaan...)! Mahdunko mä enää ovista kun oon pari viikkoa pistellyt??? I DON`T THINK SO!!!! Onneks on rakenuksella viel kaikki väliseinätkin laittamatta, meen sinne majaileen sit siks aikaa kun en mahdu kotona kulkeen.....

Kuulostaa taas melkosen täysjärkiseltä nää jutut, vai mitä? Eilen illalla alkoi sitten se hermojen kiristyminen, suutuin miehelleni kun hän ei jaksanut syödä tekemäni pannukakun viimeistä palaa!!! Heitin sen sitten pyhää vihaa täynnä roskikseen!!!!!! WAY TO GO ME!!!! Kiristelin siinä sitten vähän aikaa hampaitani ja kun olin rauhottunut, menin pyytämään anteeksi. Hei HUH HUH!!!!!

Oikein jännityksellä odotan mitä mulla on huomenna kerrottavaa..... Ai niin, ainakin ekan ultran kuulumiset, huomenna mennään heti aamusta :) Jännittää.......

Nyt on pakko mennä, kaunis kiitokseni teille jotka jaksoitte viimeiselle riville asti :)