Menkkoja ei näy ei kuulu. Nyt siis kp 31 (normi kierto on 25-30) varmaan kerran on kierto venyny 31 päivään. Oloja on, mut sit ne menee ohi. Ei vielä läheskään niin isoja oloja et vois tänään tai huomenna odottaa alkavaks! Vituttaa kun ne ei ala!!!! Ja mä TIEDÄN että en ole raskaana, joten sitä mahdollisuutta älkää tarjotko! Kyllä se keskenmeno näköjään ehti vaikuttaan! Helvetti! En mä nyt tätä enää tähän tarvis et kierron kans täytyy alkaa takkuaan!!

 <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Onneks mä olen nyt kuitenkin sen laparoskopian suhteen edistyny sen verran että eräs yksityinen klinikka selvittää millainen niillä olis sille aikataulu ja mitä se sit kaikkiaan tulis maksamaan. Vaikka se nyt on mulle tässä kohtaa ihan sama, maksaa sen minkä maksaa, ihan sama kai se on laitanko sen rahan siihen lapaan vai odotusaikana turhiin hoitoihin! Varmaan lähipäivinä sieltä sairaanhoitaja soittaa ja selvittää asian mulle. Mun lähetteen mä faxasin sinne perjantaina. Tai siis soitin meidän hoitoklinikalle ja ne sieltä faxasivat sen sinne.

 

Muuten mun olo on TODELLA paska. En tiedä, sattuu vaan niin helvetin lujaa. En osaa edes sen isommin eritellä mikä sattuu ja mikä ei. Välillä sattuu vaan niin lujaa että tuntuu että ei henki kulje. Onneks mä sain viime perjantaina yhden ystävän kans puhuttua TODELLA paljon, viis tuntia siinä vierähti, mut mulle aukes tosi moni asia sinä aikana. Se helpotti. Mutta tää tuska nyt on sellanen joka on vaan elettävä, tähän ei auta mikään muu.