Jep, niin se vaan taas maanantai tuli, ihan niin kun aina ennenkin! Pitkästä pitkästä aikaa sellanen maanantai että kenkä ei pahemmin purista. Viikonloppu meni raksalla touhuillessa, on se vaan mielenkiintosta seurata kuinka talo edistyy!

Soitin tänä aamuna klinikalle kun menkkoja ei näy ei kuulu. Hoitaja oli sitä mieltä että se kahden viikon takainen vuoto on varmastikkin ollut menkat. Nyt sitten aikaistettiin ultraa, se on ens viikolla! Katotaan että miltä meikäläisen "röörit" näyttää, voidaanko uusi hoito aloittaa vai ei. Olo on asian suhteen aika "seesteinen". Sanoinkin eilen murulle että onneksi on tuo rakennustyömaa, siinä aika kuluu niin kun siivilässä, ei ehdi niin paljon murehtimaan. Ja kun työpäivän päälle muutaman tunnin siellä touhuilee niin eipä tarvi paljon iltaisin unta odotella.

Mä oon varmaan jotenkin koittanut sulkee tän koko lapsi asian mielestäni. Ja oon onnistunutkin siinä aika hyvin. Toki se mielessä on ihan joka päivä, mut se sellanen hirvee ahdistus mikä viime aikoina on mieltä painanu, se on helpottunu. Mä tiedän sen tulevan takasin sen ensi viikon ultran jälkeen, oli siellä tulos mikä tahansa. Se vit***** jos ei hoitoa voida aloittaa ja sitten taas jos hoito voidaan aloittaa niin alkaa ahdistus siitä, että onnistuuko se vai eikö se onnistu! On tää niin vaikeeta, ei oo kohden koskaan.

Ostin perjantaina Lauri Tähkän uuden levyn, I LOVE IT!!!! Mä nyt fanitan sitä muutenkin ihan kympillä ja tää uus levy on, jos mahdollista, vieläkin parempi kun edellinen. Yhä edelleenkään mä en oo päässy live keikalle asti, mutta kyllä sekin päivä vielä tulee :)

Eipä tässä nyt kai ihmeempiä, ens viikonlopun reissua odotellessa :)

Voikaa hyvin!